Musikhjälpen!

2016-12-13 10:36:00
TV/Podcast
Årets musikhjälp har startat igång. Hurra! Önska låtar, skänk pengar till en insamlingsbössa eller buda på någon auktion, vettja. För att se till att fler barn i krigsdrabbade zoner kan få gå i skolan! Viktigt, viktigt, viktigt.
Antar att jag kommer ha på Musikhjälpen i bakgrunden ungefär dygnet runt från och med nu. Samtidigt som jag försöker få klart min simulering om hur jästsvampar växer på etanol, till exempel.
 
Och förresten. Glad Lucia!
---
This year's Music Help (Musikhjälpen) have started! Hurray! It's a radio- and TV-broadcasted liveshow (broadcasting 24/7 for a week) where people can pay money for wishing music, or just endow. Three program leaders are locked in in a kind of cage standing on a square in one of Sweden's cities, and from where they are broadcasting.The collected money are then used for (this year) building schools in warzones, because every child should have right to go to school. Important, important!
Guess I will have the program on in the background all the week long from now on.
 
And by the way. Happy Lucia!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0