On hold

2016-12-26 10:43:00
Dagens låt
Mellan allt jullåtslyssnande har jag hittat bland annat den här låten. Ungefär en månad sedan den släpptes, men den här hösten har det inte funnits så mycket tid eller ork för att lyssna på så mycket "ny musik".
I vilket fall. Har haft den här låten på repeat (eller lagt till den i kön lite för ofta) i några dagar.
Och om mindre än en månad släpps The xx:s nya album, och det känns ju helt klart lovande.
 
(Ikväll ska det ju för övrigt storma här på västkusten. Jag befinner mig ute på landet och förväntar mig nästan att vi blir strömlösa och får sitta i skenet från levande ljus. Eller så kommer det bara knaka lite i väggarna. Återstår att se!)
---
 
Listening a lot to this song for the momoent. Like it so much.
 
(The meterologes have said there will be a storm here on the west coast. I almost expect us to be without electricity for some hours, and have to use candle lights.)
 
The xx - On hold
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0