When we celebrated the beginning of Christmas Holidays, aka Julpizzan

2016-12-19 16:07:36
Kalas och festligheter
I fredags anordnade KfKb6 Julpizzan (= studentpub med pizza) för att fira att vi nu fått jullov! Vi förhängde hemma hos Pigge. Kollade på På spåret och Noel tog Narvik på 10 poäng (blev himla impressed).
---
This friday our sexmästeri (committee arranging party) KfKb6 arranged Julpizzan (Christamas pizza; a student pub serving pizza) to celebrate that we now have Christmas holiday! We had a pre-party att Pigge's place. We watched On track and I got impressed over my friend's fast answers and knowledge.
 
Men så tog vi oss till Chalmers och själva Julpizzan. Pigge och StØrm var där, som ni ser. Jag och Katta fick för övrigt pysslingen i KfKb6 att göra en mistel och sätta ut ovanför dansgolvet, för det tyckte vi saknades. Så himla nöjda över detta!
---
After the TV-show, we went to Chalmers and Julpizzan. Pigge and StØrm was there, as you can see. Me and Katta made a person in the sexmästeri to make a mistletoe and place it above the dance floor, because it was something we missed. So proud for this!
 
Och här är ju Katta. Och Matilda.
---
And here is Katta. And Matilda.
 
Slinky och Drever var också där och drack någon av alla de 181 olika ölsorter som fanns att tillgå.
---
Slinky and Drever were also at Julpizzan and drank one of the 181 different kind of beers that were served.
 
Kixet kom och kramades.
---
Kixet and Katta  were hugging.
 
Sedan tog jag inte fler bilder så avslutar med den här coola på Matilda och Katta  ("så som en såg ut på högstadiefotografierna"). Men vi dansade och dansade till bland annat 5 fine frøkner. Jag vaknade upp med träningsvärk i hela ryggen och nacken. Då vet en att det varit en bra danskväll!
Och nu har jag jullov!!! (Fast med tentor att skriva efter jul ...)
---
And after this, I didn't took more photos, so I end with this cool pic on Matilda and Katta. But we danced and danced and danced. I woke up with ache in my neck and back. Then you know it was a great evening with a lot of dance!
And now I have Christmas break!!! (But have exams to write after Christmas ...)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0