2015, september till oktober

2016-02-02 16:28:00
Tillbakablickar
Den näst sista återblicken på vad jag gjorde, åt och lyssnade på under 2015. Denna gång under två höstmånader.
 
SEPTEMBER
Visade runt er i min lägenhet och jag har nog inte ändrat så mycket sedan dess. Kanske satt upp en tavla eller två.
 
Fyllde år (älskar ju att fylla år, helt klart topp fem bland det bästa här i världen) och blev firad av bland annat de här finisarna. Plus blev firad av Wille dagen efter.
 
Jag lagade svampgryta med kikärter, och är kanske en av mina absolut bästa hösträtter. Så. Himla. God.
 
 
Lyssnade lite extra på Markus Krunegårds band.
 
Och så blev jag ju firad av mamma, pappa, syskon och så. Och någon vecka senare åkte jag hem till dem igen och firade far min samt fick med mig nyskördade grönsaker hem.
 
 
OKTOBER
Första oktober var det vegetariska världsdagen, så jag gjorde ett inlägg med tips på lakto-ovo-vegetariska rätter jag tycker är nice. Och så började jag simma vilket kan vara en av de bästa sakerna jag gjort på länge (och har märkt att jag gärna berättar för alla hur bra det är, haha).
 
 
Lyssnade på Zhala, Lovisa Negga, dela på hälften, Lana del Rey, Toxe och C2C:s remix på Jericho (var besatt av den låten).
 
Jag gick på kandidatmiddag för att hänga med personer som går och har gått min utbildning (bilden är en halvsuddig på Olle och My därifrån). Och så hade vi i KfKb-Styret teambuilding hemma hos mig vilket slutade i drink- och vinkväll efter att ha diskuterat igenom viktiga saker.
 
 
Gick på SNFest med bland annat Finn och Fanny, och på Oktoberfest med bland annat Amanda och Katta.
 
Åkte och hälsade på Wille i Oslo en helg. Jag fick testa på att bo i kollektiv, gå på tur och se Operahuset irl.
 
Väl hemma i Sverige blev det tentavecka som sedan firades med eftertenta-raj.
 

Kommentarer
Postat av: Josephine

Super mysigt! Lycka till med din fina blogg och allt annat. hoppas att du får ett bra år, kram

Svar: Åh, men tack ska du ha! :DOch tack detsamma, så himla fint av dig. ((:
ElinHaraldsson

2016-02-02 @ 16:39:07
URL: http://josephineslifee.blogg.se

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0