90-tal

2016-02-26 11:45:00
Min Dag
Hallå! Glad fredag. Ikväll ska min bioteknik-klass ha halvtidsfest (vi har alltså gått klart ungefär halva vår utbildning, woho!) med 90-talstema. Därav införskaffandet av en choker, som ni ser. Håller dessutom på i detta nu att laga veganska och glutenfria pizzabullar som några av oss ska käka ikväll. Åh, är så himla pepp på detta! Ska väl byta om helt om några timmar.
 
Och igår hade vi postomsitts med alla gamla och den nya bØf-ordföranden. Det var fint och mysigt och jag kom hem senare än vad jag hade tänkt. Men orkade mig ändå upp imorse för att ta en simtur (har inte hunnit simma på hela veckan och börjar känna av att jag är så himla trött hela tiden så det var extra behövligt). Jaja, ha en finfin fredag nu och krama någon lite extra, vettja. Jag ska krama lite extra på Brumm som är tillbaka i stan, tänkte jag. Puss.
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kul me fest :)

Svar: Speciellt med tema så att en får klä ut sig lite! :D
ElinHaraldsson

2016-02-26 @ 16:39:21
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Sarah

Skönt o ha gått halva utbildningen :)

2016-02-28 @ 16:58:11
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0