Charm och Laserdome

2016-02-03 10:06:00
Min Dag Skolan
Igår gick jag runt på Charm (Chalmers arbetsmarknadsmässa) tillsammans med Nalle och Gürra. Det var öppet endast för treor och masterstudenter just igår, vilket ju var nice. Utöver att jag fick prata med ett gäng potentiella arbetsgivare och andra glada och trevliga personer, lyckades jag ju samla på mig lite saker. Typ salt, disktrasa, mensskydd, spork, reflexer och pennor. Bra Charmskörd det här året också, skulle jag säga.
 
På kvällen spelade jag Laserdome med sektionen, som en del av KfIK:s aspning. Det viktigaste: jag kom inte sist. Att det skulle kunna bero på att det kom ett gäng barn och spelade med oss tycker jag inte att vi berör närmare ... Har inte så mycket träningsvärk idag som jag trodde att jag skulle ha. Har dock fortfarande träningsvärk sedan lördagens dansande. Ojojoj.
 
Nu ska jag plugga en stund innan jag ska gå på ett möte angående något jag är väldigt pepp på och hoppas ska gå igenom! Återkommer när jag vet mer. Men ha en fin onsdag! Puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0