Högsta volym och jag går som om jag ägde gatan

2016-02-20 15:25:00
Kalas och festligheter
Igår kom dessa tre personer hem till mig. Nalle, Hådd och Bagge, alltså. De käkade pizza och jag bjöd på limoncello. Och så dansade vi till någon twerk-playlist jag hade hittat.
 
Och så tog vi ett stort knippe med selfies/groupies i min säng innan det blev dags att gå vidare i natten. Här är en suddig, men fin, på mig och Nalle.
 
Hådd och Bagge kom och joinade och vi skrattade åt våra egna fotograferade nunor, vilket var fint att försöka fånga på bild tänkte jag. Skrattandet alltså.
 
Vi gick och mötte upp de andra bØf:arna och jag dansade så att jag vaknade upp med en mindre träningsvärk idag (yes!). Natten slutade med att jag och BjØrk käkade pannkakor och pratade om vår utbildning, framtid och annat fint som hör livet till. Tills jag höll på att somna vid femtiden och sa att nu får du gå.
 
Titeln kommer från Jonathan Johanssons låt "Real thing". Bra lördagslåt, för övrigt!
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kul o få besök :)

Svar: Ja, men verkligen. (((:
ElinHaraldsson

2016-02-20 @ 16:35:10
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0