Tänd alla ljus så alla vaknar och kan ge mig allt

2016-02-06 11:41:51
Konsumtion
Jag har fått in mer ljus i min lägeneht! I form av en liten silvrig bordslampa som jag tycker liknar en Fia-med-knuff-spelpjäs.
 
Den står just nu i fönstret i väntan på att jag ska komma på någon fin plats åt den. Till exempel på den där låga träbänken jag tänker att jag ska införskaffa på något sätt någon gång.
 
Det går för övrigt finfint att spegla sig i den också. Tjenare, tjenare.
Ett till för övrigt: sitter och skriver ett CV på engelska och hoppas på att jag inte ska glömma att ta med något vettigt och att det ska leda till en riktigt bra sommarupplevelse, så att säga.
 
Aja, ha en fantastisk lördag, vettja, och ta hand om varandra. Rubriken kommer från Silvana Imams "Tänd alla ljus".
 

Kommentarer
Postat av: Fairyland surprises

Snygg lampa!!

Svar: Tack! :D
ElinHaraldsson

2016-02-06 @ 11:49:01
URL: http://fairylandsurprises.blogg.se
Postat av: Sarah

Kul me nytt till lägenheten :)

Svar: Ja, verkligen. :)
ElinHaraldsson

2016-02-06 @ 15:57:20
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0