Ugglan

2016-02-14 13:06:00
Min Dag
Fick den här kudden av mamma i alla hjärtans dag-present igår. Min syster hade tydligen sett den i en affär och direkt tänkt på mig (har fått någon slags förkärlek för ugglor och andra skogsdjur). Fint, ändå. <3
 
Och nu hänger den i min soffa med de andra kuddarna och filtarna.
 
Tycker dock att kuddarna är lite i vägen när en väl vill hänga i soffan. Men de är bra när en behöver ta en tupplur. Och så ser det väl någorlunda hemtrevligt ut på håll. Eller något. Gillar ju främst det här med att de saker jag har hemma går att använda på något sätt.
 
Idag är det ju självase hjärtedagen. Jag ska främst försöka ta ikapp lite nattsömn eftersom jag dansade mig genom natten och vaknade imorse av solskenet och kunde inte somna om. Men ta hand om varandra. Krama om mamma och bjud pappa på middag, till exempel. Eller gå på bio med bästa vännen. Skicka en rolig video till din syster. Och köp rättvisemärkta rosor om ni tänkt köpa några. Eller tänk att det bara är en helt vanlig söndag. Det funkar det med. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0