Mangosorbet och Les Misérables

2016-01-12 13:42:00
Min Dag Skolan
Nu är det ju tentavecka och allt. Då får en absolut äta mangosorbet medan en försöker räkna ut hur många mol biomassa och etanol det blir av en mol glukos i en bioreaktor.
 
I bakgrunden har jag på Les Misérables-albumet på repeat. Ungefär det enda jag kan/vill lyssna på när jag ska räkna. Lagom variation mellan dramatiskt och roligt. Ungefär som när en pluggar, alltså.
 
Imorgon har jag sista/enda tentan för den här ordinarie tentaperioden. Är ju så himla pepp på detta. Att ha fyra dagars lov, helt fria från plugg.
 
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på mer än att tvätta och ta ner julsakerna ... Och läsa ut en bok. Och fira att tentaperioden är över för den här gången. Men det löser sig nog.
 

Kommentarer
Postat av: Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

så gott

Svar: Verkligen! :)
ElinHaraldsson


Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0