Onsdag 20 januari

2016-01-24 12:50:00
Ett foto i timmen
08 Vaknar av mig själv och går upp och äter detta till frukost + läser bok. Äppeljuice, knäckemacka med avokado + peppar, och yoghurt med havregryn, chiafrön, russin, spirulina och kokosflingor.
 
09 Läser ut bok, packar ner bikini och handduk, och lyssnar på podcast. Försöker boka biljetter till ett Veraspex men gick inte så bra.
 
10 Gick ner till spårvagnen och åkte till simhallen. Känns just nu som att jag lever i en dröm med all denna snö överallt. Kan ju inte tro på att detta är Göteborg.
 
11 Simmar en kilometer och köper ett periodkort på tre månader (tack, mamma <3). I omklädningsrummet fick jag berättat för mig hur det kan vara att vara pensionär och besöka simhallen (en ska tydligen alltid ha ID-kort med sig). Älskar ju klimatet i omklädningsrummet, där en kan prata med lite vem som helst om vad som helst om en känner för det.
 
12 Hade tagit mig till Chalmers (och träffat Eddie och Astrid på spårvagnen!) och sa hej då till mina Styretrumsnycklar. Nu har de nya ägare. Åt en daim till lunch, pga tänkte att jag rätt snart skulle hem och äta ordentligt.
 
13 Sitter kvar i Styretrummet med Gürra och bokar bland annat biobiljetter. Tog ingen bild på det, därför denna fina över Kyrkbacken.
 
14 Traskar mig hemåt (pga missade buss precis) efter att ha hamnat i Spritköket (vår sektionslokal) en stund.
 
15 till 16 Käkar spaghetti med ärter, majs och massa parmesan. Får bokat de där Veraspex-biljetterna och fixar med annat vid datorn.
 
17 Virar på mig halsduken, tar på kappan och möter upp Gürra.
 
18 till 20 Ser på Bond-filmen på bio med Gürra och äter popcorn.
 
21 Hemma och lyssnar på podcast, diskar och städar.
 
22 Läser en av två artiklar som vi har fått av handledarna i kandidatprojektet. Somnar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0