Simtur, podcast, vissna tulpaner och Mölndalsån

2016-01-03 19:21:33
Min Dag
Häj, hej, häj! Här hade jag precis kommit hem från att ha simmat och tydligen tagit i som bara den, för nu är mina ben alldeles stela. Har fyra dagar kvar på mitt 3-månadskort så gäller ju att vrida ut det allra sista av dessa dagar, alltså.
 
Upptäckte för övrigt förut idag att jag nästan helt och hållet kommit ikapp alla podcastavsnitt. Hade ju bara fyra avsnitt kvar att lyssna på, som ni ser. Och så kan vi ju inte ha det, så jag började följa Flora och Fridas podcast. Verkar lovande!
 
Mina tulpaner hade börjat slå ut imorse, men var vissna när jag kom hem efter simturen. Upptäckte att de inte hade jättemycket vatten i vasen. Oops ... Försökte göra en räddningsmanöver, men de har ännu inte piggnat till. Ajajaj.
 
Mölndalsån låg för övrigt nästan helt stilla och var ganska så vacker. Om ni ville veta.
 
Nu får det räcka. Ha en fin söndagskväll. Tack och bock.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0