En kväll på Bali och en kväll på Gilli T

2016-07-08 09:50:32
Resor - Indonesien
Här kommer sex bilder från två kvällar det senaste!
 
BALI
Kvällen innan vi åkte till Gilliöarna ryckte vi upp oss från vår seghet, tog på oss kläder och tog en selfie i spegeln. Annie hade en ny klänning som hon köpt samma dag, för övrigt.
 
Vi gick till ett mexikanskt ställe och vi var inte de enda där för en gångs skull, haha (har följt Annies mammas råd om att kanske äta när andra äter).
 
Annie tog en öl, jag tog en vaniljmilkshake. Och så pratade vi om livet, som vanligt, och kanske lite om ett australienskt killgäng som satt en bit ifrån oss. Hade det inte varit så att en gosse skulle hämta oss mellan halv sju och sju morgonen därefter hade vi nog gett oss ut i natten. Oh, well.
 
 
GILLI TRAWANGAN
Igår lämnade vi vår romantiska trädgård för att få i oss middag och förhoppningsvis även dansa lite. (Andra försöket med att få dansa!)
 
Vi gick hit och dit för att försöka hitta mat som jag kunde äta, och till slut slog vi oss ner på ett indiskt ställe. Här visar Annie att hon visst är vaken, och inte alls särskilt nyvaken.
 
Efter dessa kort vet jag dock inte riktigt vad som hände. Antingen fick jag en allergisk reaktion (nötter) eller så var maten för stark för min mage i kombination med druckit lite för lite vatten under dagen (och kanske en för mycket smirnoff). Men jag började må illa, och vi fick snabbt rusa därifrån för att inte någon olycka skulle kunna ske på olämplig plats. Lyckades dock somna och mår nu bättre, tackar som frågar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0