En liten uggla och poolhäng

2016-07-11 10:12:00
Resor - Indonesien
Imorse hängde vi här, på Bali Tattoo Studio. Ingen random tatuerarstudio, utan en som vi kollat upp redigt såklart.
 
En liten uggla ritades på foten. Det blev så himla fint och bra, bara stencilen ju.
 
Och här sitter hon. Med pirr i magen och tungan ute.
 
Men de tog bra hand om Annie, så jag kunde lugnt sitta i soffan och lyssna på podcast under tiden. Eller så väl omhändertagen någon kan bli samtidigt som en nål sticks in i huden.
 
Men titta så bra och fin den blev! Med extra glans på fjädrarna och i ögonen. Han gjorde ett grymt jobb, helt enkelt.
 
Vi köpte med oss något i lunchväg och satte oss vid poolen. Eller Annie satt såklart i skuggan. Men vi läste bok och sedan kom vår nya holländska vän, Yara, och umgicks med oss.
 
Men det började regna, så vi gick till vår terass och fortsatte läsa bok, plus bokade transfer till flygplatsen. Imorgon, tidigt, åker vi tillbaka till Yogyakarta och det här är alltså sista dagen på vår semester på Bali.
 
Vi (jag) hade lite planer innefattande att promenera till de södra delarna av Bali, men eftersom Annie kände att hon inte skulle kunna gå längre sträckor, och det var rätt nice att bara sitta vid poolen och läsa, blev det inte så. Men det som återstår på agendan är att packa, spela kort och hänga med Yara och käka middag. Känns okej. Puss hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0