Tillbaka i Yogyakarta, samt sista kvällen på Bali

2016-07-12 10:44:44
Min Dag
Wii, vi är tillbaka i Jogja (staden med många namn och olika stavningar). Vi har en dag ledigt från Universitet idag för att landa och hinna göra lite vardagsgrejer (lämna in tvätt och handla livsmedel, ni vet). Fick för övrigt en fråga från en tjej i mataffären om mitt hår var färgat eller naturligt, kul när folk pratar med en!
 
Lunch har införskaffats och vi bokar resor till Singapor och Kuala Lumpur, samt kollar reseguider. Fixar, helt enkelt. Himla gött (speciellt med att det verkar som att vi ska få avsluta med ett riktigt nice hotell i KL).
 
IGÅR
Igår intog vi vår sista måltid på Bali i sällskap av våra nya holländska vän Yara. Vi gick till det mexikanska stället TJ's, bara för att det låg nära och var ett säkert kort. 
 
Tog efterrätt bara för att lyxa till mig. Och jag försäkrade mig om att det inte var nötter i kanske tusen gånger; hade varit tradigt med en allergisk reaktion kvällen innan vi skulle åka hem.
 
Mysig och fin avslutning på vår semester, helt enkelt. Och jag känner mig utvilad och full med nya upplevelser och erfarenheter. Har haft så många bra diskussioner och fått svar på några av mina tusentals frågor. Nu, tillbaka till vardagen i Yogja.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0