Lördag 28 maj

2016-06-08 12:01:50
Ett foto i timmen
Det blir lite mer än ett foto i timmen, men tog en del bilder då jag och två andra var modeller åt nyexade modisten (typ hattmakare) Frida Svensson. Och de vill jag gärna visa. :) 
08 Vaknar och steker pannkakor till frukost. Äter dem med blåbär och lönnsirap.
 
09 - 10 Redigerar bilder från min systers bal (ska visa dem + från studenten snart!).
 
11 Promenerar ner till spårvagnen för att ta mig till Tillskärarakademin. Så pepp på att få agera modell för några timmar.
 
12 Hänger här. I en dröm för hattälskare. Så mycket fint. Så mycket dröm. Detta är Frida Svenssons examensarbete. Pang, wow!
 
13 Går på catwalk med dessa två. Känner mig mycket fin och som en blomma. Frida har även sytt kläderna som vi har på oss (hur duktig?).
 
14 Väntar på de andra med Lukas och tar selfies för att visa det fantastiska hantverket.
 
15 Lämnar den här drömvärlden och åker in till stan för att fixa några grejer inför Indonesien.
 
16 Är på väg hemåt från stan.
 
17 - 18 Pluggar oorganisk och organisk kemi. Eller skriver sammanfattning, snarare.
 
19 Käkar det här till middag: spaghetti, basilikapuckar, tomater och majs. Plus en hel del ketchup som ju inte gör sig så bra på bild.
 
20 - 21 Skriver ännu lite mer på sammanfattningen.
 
22 - läggdags Lyssnar på HåkanH medan jag diskar och går sedan över till Alex och hans rumskompis för att se på film och sedan blev klockan över midnatt.
 

Kommentarer
Postat av: Matilda Berlin

Åh så kul att följa dig! Hur goda såg inte dom där pannkakorna ut??

Svar: Nämen kul! (:Ja, blev rätt nöjd med dem själv vad jag minns. :)
ElinHaraldsson

2016-06-08 @ 12:45:35
URL: http://matildaberlin.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0