Min Sommar i P1-lista

2016-06-18 03:05:10
TV/Podcast
 
Om lite mindre än en vecka börjar Sommar i P1. Jag ska försöka lyssna härifrån Indonesien, men får se hur det går eftersom ett podcastavsnitt tar över en timme att ladda ner (internetet är något segare härnere). Jag brukar göra en lista för mig själv över de jag är mest intresserade av att  lyssna på. Sedan brukar listan alltid utökas eftersom programmen har släppts och jag kan läsa andras recensioner. För att inte missa små gulfkorn, helt enkelt. Men! Här kommer listan.
 
→  Annika Lantz - 26 juni
→ Gunhild Stordalen - 28 juni
→ Danica Kragić Jensfelt - 30 juni
 
→ Ahmad Khan Mahmoodzada - 1 juli
→ Gloria Ray Karlmark - 4 juli
Bianca och Tiffany Kronlöf - 5 juli
Anders Kompass - 11 juli
Emil Jensen - 12 juli
Maj Sjöwall - 13 juli
Markus Krunegård - 14 juli
→ Emilia Lind - 20 juli
→ Sara Mohammad - 22 juli
 
Iman Aldebe - 1 augusti
IJustWantToBeCool - 2 augusti
Parul Sharma - 3 augusti
Carolina Klüft - 5 augusti
Anna Ternheim - 7 augusti
Marianne Lindberg De Geer - 9 augusti
Ida Sjöstedt - 11 augusti
José González - 13 augusti
Hanna Akuffo - 16 augusti
Silvana Imam - 21 augusti
 
Så, det var hela listan. Det är dessa jag tror på förhand kan bli bra, roliga, och/eller intressanta. Men listan på vilka jag verkligen lyssnade på kommer nog innehålla några fler. Ligger dock så himla mycket efter i mitt podcastlyssnande, så får helt enkelt se när jag till slut lyssnar på Silvana Imam (sista sommarprataren för i år).
 
Tycker ni jag är helt galen och har missat någon som verkar helt fantastisk, eller som ni vet var superbt bra efter att ha lyssnat, får ni gärna säga till! Kommentera! Skicka brev! Tack, tack.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0