Vi har landat!

2016-06-06 15:21:15
Resor - Indonesien
Annie och jag har nu rest i mer än 24 timmar och hamnat på andra sidan jordklotet. Vi har mestadels varit såhär exalterade och peppade!
 
Men emellanåt lite tröttare/hungriga/törstiga. Dock fortfarande glada.
 
Nu har vi i vart fall till sist landat i Indonesien och staden vi ska bo i. Det ösregnar och är mycket fuktigt och varmt om någon ville veta. Och vår chaufför hade lite svårt att hitta, så vi fick hjälpa till att läsa på skyltar tills Annie ropade "där är det!".
 
Innan jag åkte fick jag en bild av Bagge (<3) som jag lovade att sätta upp. Så här är ett bildbevis!
 
Nu ska vi äta middag (riskakor, choklad och russin, hehe) och sedan lägga oss för vi är supertrötta. Imorgon har vi fått en dag ledigt från Universitetet och då ska vi ut på mindre äventyr i kvarteren, tänkte vi.
 

Kommentarer
Postat av: josephine Asplund

Haft en bra helg? Hoppas du får en fin kväll, kram<3

2016-06-06 @ 15:41:47
URL: http://josephineslifee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha det jättebra och var försiktiga i utforskningen av kvarteren!
Kolla om det finns någon som kan guida er
Kram

2016-06-06 @ 21:34:02
Postat av: Anonym

Ha det jättebra och var försiktiga i utforskningen av kvarteren!
Kolla om det finns någon som kan guida er
Kram

2016-06-06 @ 21:34:03

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0