Your love (och glad midsommar ♥)

2016-06-24 05:12:56
Dagens låt
Glad midsommar!
Hoppas ni får fira/hänga med personer ni tycker är extra guld och fantastiska. 
Och kom ihåg att ta hand om varandra. Käka jordgubbar och färskpotatis. Dansa mycket; tills ni svettas.
♥♥♥
 
I vilket fall, här får ni en peppig låt. Den får mig att vilja hoppa ur sängen och bara starta den här dagen. Den får mig att tänka pä äventyr, bilresa genom storslagna vyer, och att den här dagen kommer föra med sig något bra.
Hämtad direkt från 80-talet, men lika peppig fortfarande.
 
 Men dansa lite extra för mig, och krama era guldpersoner (om ni gillar att kramas). Vi ska försöka få tag i åtminstone en blomsterkrans och jordgubbsjuice här på andra sidan.
Puss och kram!
 
The Outfield - Your love
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0