Tentavecka

2016-03-14 11:06:00
Min Dag Skolan
God dag, god dag! Tredje läsperiodens tentavecka är här. Jag lyssnar på Les Misérables (och Annika Norlin emellanåt för att variera), tar springturer (försiktigt; behöver väcka springmusklerna som legat i dvala hela vintern) och försöker låta bli att prokastinera.
 
Räknar på investeringskalkyler och skriver en sammanfattning om gruppens utveckling och stadier. Det bästa är när jag drömmer om de olika termerna, och märker att jag kan förklara dem i drömmen. Då har jag pluggat på bra, tänker jag. För övrigt har min kära mor påmint mig om att jag har namnsdag idag, så tänker att jag ska käka något extra göttigt bara för att fira mig själv. Oh well, hoppas ni har en finfin vecka och liksom jag gläds över att solen kommer gå ner vid halv sju i slutet av denna vecka (källa). Alltså hurra på det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0