Kristi himmelfärd, part one

2016-05-09 20:08:00
Min Dag
Under Kristi himmelfärdsdag åkte jag hem till mina föräldrar ute på landet. Se, björken har snart slagit ut ordentligt! Vill för övrigt be om ursäkt för att det är en liten suddig del på alla bilder; hade fortfarande inte upptäckt att någon hade tafsat på kameralinsen under bØf-ohmsittsen ...
 
Min syster började baka morotskaka. Fantastiskt.
 
Jag klappade katter och satte mig och löste korsord på balkongen. Här är Eskil som inte riktigt gillar att vara med på bild.
 
Sedan hade min syster bestämt att vi skulle grilla, så då gjorde vi helt enkelt det. De andra käkade korv, men jag åt halloumi och annat göttigt istället.
 
Alltså, pang-wow på att få hemmagjord morotskaka till efterrätt! Den var supergod, för övrigt.
 
Dagen därpå var det tillräckligt varmt för att sitta utomhus i shorts och äta frukost. Så jag tog med mig tidningen ut och joinade min syster.
 
Elsa-Sara göttade sig också. Och resten tar vi nästa gång, eftersom det lätt blir sådant långt inlägg annars.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0