Shuffleboard och risotto

2016-05-02 18:10:12
Min Dag Skolan
Förra måndagen hade vi i min kandidatgruppen bokat in teambuilding. Vi åkte till Starbowling och spelade shuffleboard i ungefär en timma. Här är Isabels rygg, för övrigt.
 
Shuffleboard är lite som curling, fast på ett bord och utan borstar, ungefär. Små stenar som ska över till andra sidan men inte får åka för långt.
 
Dock gick det dåligt för mitt lag, men det var kul ändå! Här är Medinas rygg, hehe.
 
Efter att vi spelat klart gick vill Vapiano och käkade. Jag åt risotto di funghi som ju är så gott! Jag och Amanda hade haft planer på att besöka Gasquen eftersom vårt sexmästeri, KfKb6, hade CM-sittning där den dagen. Men när det blev dags att gå var vi alldeles för trötta och åkte hem istället. Finfin måndagskväll, i vilket fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0