MOTTAGNINGEN

2016-09-16 19:32:04
Kalas och festligheter
Nu är det snart en vecka sedan mottagningen på Chalmers tog slut, så tänkte det kunde vara läge att titta tillbaka lite. Eftersom jag härjade i Indonesien, var jag bara med under de två sista veckorna. Men passade bland annat på att gå på en pHaddergrupps-förfest och ha pubrunda-förfesten hemma hos mig. Och så hängde jag med ett gäng andra bØf:are [båffare] i skogen med ansiktsmålning. För att det är nice att få overallen att lukta blöt mossa. ♥
 
Och så dansade vi såklart.
 
En annan dag hjälpte vi sittande bØf med att anordna deras sittning med Cluedo-tema. Det här var enda bilden jag tog, men vi åt sötpotatis, dansade och åt sötpotatis. Och kikade då och då på när någon pHaddergrupp eller så gücklade.
 
En annan gång väntade vi i en busskur på att sittande bØf skulle komma förbi så att vi kunde busa lite med dem.
 
Pigge och Anzie förflyttade sig dock till ett annat ställe för att vänta. Och tyvärr går det inte att se hur fint det glittrade runt deras ögon (glittersmink). ))):
 
Och några andra klättrade i träd för att gömma sig från n0llan som gick förbi ibland. När sittande bØf till slut kom och vi busat klart, dansade vi ungefär tills det blev dags att gå hem. Såg nu att det blev himla bØf-relaterad mottagningsbetraktelse, men eftersom Pigge tog så mycket kort på de andra aktiviteterna lät jag kameran vara. Vi hade i vart fall sista FestU-förfesten hos mig och jag fick dansa till tunga beats med Katta. Det var nice.
Och n0llan verkar ha haft fyra roliga veckor. I år igen. Hurra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0