Glad påsk

2017-04-16 10:55:00
Min Dag
 
Happy Easter
  
 
 
Hänger ute på landet. Sitter i soffan och läser bok med Elsa-Sara som sällskap, sitter i min systers säng och ser första avsnittet av Skam (fjärde säsongen), lyssnar på Nina Simmone och läser bloggar, äter brieost och en och en annan godis. Om ett tag ska vi gå ner till min farmor&farfar och leta påskägg och äta mat. Ville mest bara önska glad påsk. Så glad påsk, vettja!
 
---
 
Am situated in the countryside. Sitting in the sofa an reading a book with the cat Elsa-Sara as my company, sitting in my sister's bed and watching the first episode of Skam (forth season), listening to Nina Simmone and reading blogs, eating brie cheese and some candies. About some hours, we will visit my grandmother & grandfather, search for Easter eggs and eat. Just wanted to say Happy Easter. Happy Easter, y'all!
 
 

Kommentarer
Postat av: Andreas Viasson

Glad Påsk :-) Miauuw :-P

2017-04-16 @ 11:00:01
URL: http://isdraken.blogg.se

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0