Boys

2017-08-30 17:23:31
Dagens låt
 
 
En av mina hang-up låtar för tillfället. Tycker även videon är härlig. De verkar ha haft så KUL när de gjorde den. "I even made Tom Grennan come and make my dishes", säger Charli XCX i en behind-the-scenes-video. Finns en lista här för övrigt, med alla gossar som är med. Varsågoda.
 
---
 
One of my hang-up-tracks for the moment. Like the video. They seem to have had a lot of FUN making it. "I even made Tom Grennan come and make my dishes", Charli XCX is saying in a behind-the-scenes-video I've watched. By the way, here's a list of all the guys presented in the video. You're welcome.
 
 
 
 
Charlie XCX - Boys
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0