Måndag, vecka 49

2017-12-04 08:30:00
Veckorapport
 
Monday, week 49
 
 
 
 
God morgon! Var inte beredd att gå upp så tidigt idag, men har snart fått i mig havregrynsgröt och är redo att åka in till Chalmers och ta hand om mina små celler. Har hursomhaver haft en trevlig helg med julkonsert, bØf-kalas, och adventsmys. Tog massor av kort av på bØf-kalaset, men hade tydligen glömt sätta i minneskortet i kameran ...
 
---
 
Good morning! I wasn't ready to get up this early today. But soon I've finished eating my oat porridge and ready to go to Chalmers and take care of my small cells.However, I had a very nice week-end with Christmas concert, bØf-party, and advent fika. Took a lot of picture during the bØf-party, but apprently I had forgot to put in the memory card ...
 
 
 
Den här veckan tänkte jag publicera ett foto i timmen, bilder från helgen, och andra trevliga saker som hänt den senaste veckan.
 
---
 
This week, I've planned to publish a photo every hour, pictures from the week-end, and other nice things that have happened lately.
 
 
 
Återigen så är måndag min enda lediga kväll denna vecka. Ska se ikapp julkalendern och läsa bok då, tänker jag. Annars i veckan ska jag, bland annat, gå på "studiebesök" till Happy vegan, gå på sektionsmötet, fira min farmor, och baka julgodis med min familj. Tror det blir en fin vecka. Och förhoppningsvis kan jag experimentera med mina celler, har haft lite motgångar de senaste veckorna. Hursomhaver, ha en go vecka!
 
---
 
For this week, again, Monday evening is the only one that I'm free. Will catch up with the Christmas TV-show and read a book, I think. Oherwise, this week will contain, among others, a "study visit" to Happy vegan, attend the Student division meeting, celebrate my grandmother, and bake Christmas sweets with my family. Think it will be a nice week. And hopefully, I will be able to perform experiments with my cells. I have had some misfortune the latest weeks. However, have a splendid week!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0