Måndag, vecka 50

2017-12-11 08:24:18
Min Dag
 
Monday, week 50
 
 
 
 
Jag bor nästan i en igloo igen. Halva fönstret är täckt med snö. Enligt väderprognosen ska det vara runt noll grader i några dagar, så hoppas på att snön får vara kvar lite längre den här gången. Hade svårt att somna igår, bland annat pga en snöplog som röjde undan på gatan utanför, så är lite mör idag. Men har haft en trevlig helg. Myst med min gamla Kfkb-styrelse, firat farmor födelsedag, kontaktat adepter till Pepp, och bakat julgodis med min familj.
 
---
 
I almost live in an igloo again. Half of the window is covered with snow. According to the weather forecast, we will have around zero degrees for some days, so I hope the snow is here to stay for some more days this time. Had a hard time falling asleep yesterday, mostly due to the snowlplow that cleared the street outside, so I'm a bit tired today. But had a nice week-end. I have had a good time with my old Kfkb-student division board, celebrated my grandmother's birthday, been in contact with high school girls for Pepp, and made Christmas sweets with my family.
 
 
 
Den här veckan tänkte jag börja resumera året, visa upp min helg, vi kunde kika på när vi fick ett nytt bØf, och ta en titt på mitt Spotify-år.
 
---
 
This week I thought I could start to resume this year, show my week-end, present when we got a new bØf, and take a look at my Spotify-year.
 
 
 
Återigen har jag en rätt fullbokad vecka. Är ju kul att det händer saker, men ser även fram emot nästa vecka när det är lugnare i kalendern. Hade varit trevligt att ha lite tid att träna, eftersom jag vet att jag mår mycket bättre efter ett träningspass. Har avbokat flera spinningpass den senaste tiden, pga orken eller tid inte fanns där. Ha en fin vecka 50, nu då!
 
---
 
Once again, my week is pretty fully booked. Well, it's that I have things to do, but I also look forward to next week when there will be a little bit more space for spontaneous happenings. Would have been nice to have time to exercise, since I know that I feel much better after a workout. Have been canceling several spinning classes lately, due to no energy or time for it. Well, have a splendid week!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0