Får jag // Säkert!

2017-02-03 09:44:00
Dagens låt
Idag släpps Säkert!:s nya album.
Antagligen kommer jag ha det på repeat hela förmiddagen medan jag skriver på en litteraturprojektsrapport som ska vara klar på söndag.
Har inte lyssnat tillräckligt på det än, men kan säga att det är finfint det jag har hört.
Men vi firar detta släpp med en annan fin och bra Säkert!-låt.
 
Förresten, förresten, förresten! Så ska jag och Wille gå och se henne i Göteborg om några månader. Peppen på detta!
 
"Dom kanske tror vi är kära. Får jag gå precis så nära."
--- --- ---
Today, one of my favorite Swedish singer/songwriters released her new album.
Celebrating it by showing this old favorite!
 
 
Säkert! - Får jag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0