Fjädrarna

2017-02-26 09:26:00
Konsumtion
 
The feathers
 
Hämtade ut ett paket häromdagen som jag så himla gärna vill visa er. Alltså innehållet av paketet. ((:
 
---
 
I get a package the other they, and I want to show you the content so much.  ((:
 
Fjäderjumpsuiten från Monki! Jag lyckades få tag i den fastän den var slutsåld på deras hemsida. Men den fanns (finns?) kvar hos Asos.
---
 
The feather jumpsuit from Monki! Managed to get buy one even though it was out of order at their web page. I find it at Asos.
 
Går det att se hur skön den är? Är precis som att gå runt i en pyjamas, fastän tillåtet att göra det under dagstid. Bästa sortens kläder. Och den har rediga fickor!
 
---
 
Is it able to see how soft and nice it is to wear? Just like walking around in a pyjamas, at daytime but allowed. The best kind of clothes. And it has proper pockets!
 
Jag är så himla kär i mönstret, och hur den känns på. Mmm.
 
---
 
I'm in love with the patterns, and how it feels to wear it. Mmm.
 
Ordentlig krage. (Upptäckte det där hårstrået när jag redigerade bilden, men orkade inte pilla med att få bort det, eller ta en ny bild.)
---
 
Properly collar. (Noticed that hair when I edited the picture, but didn't care to try to edit it away, or take a new picture.)
 
Tänker att vi ska ha kul ihop när våren äntligen kommer. Dansa, hänga på picknick, och njuta av solen. (Och ser ni? Jag har lärt mig att göra gif:s i mitt redigeringsprogram. Det var ju inte ens svårt, märkte jag.)
 
---
 
Think we will have a nice time together when the spring finally arrives. Dance, have picknick, and enjoy the sun. (And can you see? I have learnt how to make gif:s in my picture editing program. Noticed that it was not even hard.)
 
 
Spara

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0