Jag är lätt som en fågel, springer som en varg

2017-01-31 10:52:37
Min Dag

Hello, hello! Öronvärk och halsont är som puts väck. Liker (älskar) immuneförsvare så myye! 


Min dator har inte vart sig själv på ett tag, så testar för tillfället att återställa den fastän det är läskigt. Men hoppas på att det hjälper!

Så länge låtsas jag att jag inte kan göra något i pluggväg, så testar att blogga från mobilappen för första gången. Spännande! 

Ville bara säga det. Och att jag snart ska åka och köpa nya badkläder som det går att faktiskt går att simma i utan att det känns som att jag ska tappa dem. Och sedan ska jag och Annie knacka kod och förhoppningsvis få programmet att fatta vad vi vill. Har hittills mest haft kommunikationsproblem. 

---

Hello! Woke up with no signs of cold, and it feels nice. Loooove the immune system so very much. 


Are waiting for my computer to reinstall itself, even do it's a bit scary. Telling myself I can't study while waiting, so are testing to make a blog post from an app.

Oh, well. It's Tuesday and I have no lectures. Will take the bus to the city and hopefully buy some swim wear that you actually can swim in. 


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0