The Christmas gifts

2017-01-05 10:12:48
Min Dag
Medan det är såhär vackert utomhus och jag sitter inomhus och pluggar på (tar mig nog dock en promenad senare), så tänker jag att vi tar en kik på vad som fanns i julklapparna jag fick.
---
While the landscape outside is this beuatiful, and I am sitting inside and studying (think I while go for a walk later, though), we can look what I got for Christmas gift!
 
Håkan Hellström-boken med tillhörande plansch, kökshanddukar, gjutjärnsstekpanna, brandfilt, och mjukisbyxor.
---
The Håkan Hellström-book (my favorite Swedish artist) and an poster, kitchen towels, cast iron pan, fire blanket, and sweat pants.
 
Brandsläckare, Harry Potter-boken, träspadar, grytunderlägg och ett änglaspel i form av lövgrenar. Så nu fick jag alltså brandsläckare och brandfilt som jag önskat mig i flera år. Nu vet jag knappt vad jag ska önska mig nästa år ...
---
Fire extinguisher, the Harry Potter-book, wooden spatulas, trivet, and an angel-chimes. So this year I got the fire extinguisher and the fire blanket which I have whished for many years. Now it's almost hard to know what to wish for next year ...
 
Och årets ängel. Fick också att jag och Wille ska gå och klättra en dag. Himla fint, alltihop. Tack så mycket. ♥
---
And the angel of the year. From Wille I got that we will go climbing a day. Very nice, everything. Thank you all very much. ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Fina julklappar!

2017-01-05 @ 10:45:29
URL: http://madelein.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0