Måndag, vecka 29

2017-07-17 18:39:00
Veckorapport
 
Monday, week 29
 
 
 
Måndag igen, och foten blir sakta men säkert bättre från stukningen. Jag har upptäckt blåmärken som jag inte minns hur jag fick, bland annat på låret. I fredags tänkte jag: det är när en har fysisk smärta som en verkligen lever i nuet; det är svårt att inte känna efter fastän en skulle vilja försvinna iväg. Blir medveten om hur mycket jag använder foten under en dag, rör på den och när jag vill ta mig fram. Och kroppens läkningsförmåga, som medför att jag snart kan gå, springa, cykla som vanligt. Hursomhelst, spenderar jag denna vecka utomlands, och bilden ovan är från 3 juli när himlen var mer än magisk.
 
 
---
 
It's Monday again, and my foot is getting better from the spraining. Have discovered bruises and I can't remeber how I got them, among other places at my thigh. Last Friday, I thought: it's when you are hurt physically you very much living in the present; it's hard to not feel even if you would like to escape somewhere else. I become aware of how much I use my foot during the day, moving at it and when walking. And how fantastic the healing of the body is, soon I can walk, run, bicycle again. This week, however, I am spending abroad and the picture was taken the 3th of July when the sky was more than magical.
 
 
 
Jag har ändå förberett några inlägg, men vet inte om de kommer dyka upp. Beror på täckning och tid. Men har bland annat inlägg om: min förra helg, middagar för mer än en vecka, en låt jag gillar, och födelsedagsfirande. Det var allt för nu. Ha en finfin vecka, hörrni!
 
---
 
But I have still created some posts, but don't know if they will be posted. It depends on the signal, and time. But have created posts regarding: my last week-end, dinners for one week, a song I like, and birthday celebration. And that was all for now. Have a great week, y'all!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0