Måndag, vecka 31

2017-07-31 09:18:00
Veckorapport
 
Monday, week 31
 
 
 
Halli, hallå på Elin-dagen. Yes, jag har namnsdag och mamma har hängt ut den lilla fira-namnsdag-flaggan. Om några timmar ska jag cykla till jobbet och arbeta första gången efter mina två veckors "semester". Ska även jobba varje dag den här veckan, så förväntar mig inget annat än att jag kommer vara trött trött trött. Apropå trött; jag har känt mig seg trött flera dagar i rad nu och vill egentligen inte göra någonting. Tvingade mig själv att boka in en aktivitet, främst innehållande träffa människor i form av vänner, varje dag den här helgen för att jag tänkte det är bra för mig att umgås. Några timmar innan varje "aktivitet" har jag tänkt att jag ska hitta på en ursäkt för att ställa in, men i brist på sådan kreavitet har jag fullföljt planen. Det har inget med personerna att göra, det har med min seghet att göra. Den där tröttheten som också har fått mig att se till att det inte blir några sena kvällar, så jag har tid att åka hem och se någon film eller serieavsnitt. Accepterar bara att det är såhär just nu och ser till att ha någon social aktivitet inplanerad emellanåt för att inte gå isär av leda.
 
---
 
Hello, hello. In some hours, I will bicycle to my job and have my first workday after my vacation. Will also work every day this week, so I don't expect anything else than me being tired tired tired. Have also being tired the last days. The tiredness when you don't want to do anything, so I have forced myself to planned one social activity every day this last week-end, and also trying to have some in the weeks as well. Accepting this is life right now, and hopefully I will be more alert soon.
 
 
Elsa på sin favvoplats // Elsa at her favorite place
 
 
Som sagt jobbar jag varje dag, så vet inte om det blir så mycket mer inlägg än om vår Kroatienresa. Har lite förslag på inlägg noterat på mitt skrivbord, men vet inte om jag kommer att ha tid/ork att fixa dem så lovar inget. Må vecka 31 vara snäll mot er! ♥
 
---
 
As I said, I'm working every day so I'm not sure there will be any posts except about our Croatian trip. Have some suggestions noted on my desktop, but don't know if I will have any energy/time creating these so can't promise anything. Hope week 31 is kind to you. ♥
 
 
Spara
Spara
Spara

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0