Get!

2017-06-09 14:50:00
Dagens låt
 
 
 
Jag tänker såhär. Det är fredag. Början på helgen. Ni vill förhoppningsvis dansa. Jag vill i vart fall dansa. Så då delar jag med mig en dansvänlig låt ni skulle kunna svänga era höfter och bli svettiga till. Skrika sig hes går också finfint. Väldigt mycket varsågoda.
 
---
 
I think like this. It's Friday. It's the beginning of a new week-end. Hoperfully, you wan to dance. Anyhow, I want to dance. Therefore, I share a tune to whip your hips and get all sweaty to. Scream until you are hoarse is of course as well totally okay. You are very welcome.
 
 
Get! - Supersci ft. Remedeeh
 
 
Spara

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0