Glad midsommar!

2017-06-23 06:31:03
Min Dag
 
Happy Midsummer!
 
 
 
 
Midsommarafton är här. I år (som typ alltid) ska jag fira i Sverige, så bilden från Indonesien är ju från förra året när jag och Annie var där och band kransar med några tjejer i labbet. Det var fint. Men i år ska jag fira med folk från Indonesien, Sverige, och the US. Det blir bra! Ska bara sluta jobbet först, och hålla tummarna för att jag inte blir alltför genomvåt av regnet. Sedan ska jag äta färskpotatis tills jag skäms, och dricka gott vin. Hoppas ni får en underbar midsommarafton, hur ni än tillbringar den. puss
 
---
 
Midsummer Even is here. This year (and like always) I will celebrate in Sweden so this picture from Indonesia is from last summer when we and Annie were there and made flower crowns with some girls from the lab. It was lovely. But this year I will celebrate with people from Indonesia, Sweden, and USA. It will be super! Just have to finish my work for the day, and hope for not getting to wet due to the rain. Then I will eat early potatoes until I feel ashamed, and drink good wine. Hope you will have a splendid Midsummer Eve, however you chose to spend it. kisses
 
Spara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0