Paul

2017-06-16 14:16:39
Dagens låt
 
 
 
 
Det är fredag. Igen. Hurra. Jag ska på födelsedagskalas och käka tårta. Och så kan det hända att jag fortsätter lyssna om och om på den här låten som jag älskar för tillfället (tillsammans med soundrtracket till filmen Ferris Bueller's day off). Den är inte så dansat, men förbannat vacker. Tänker ändå att den kanske passar till någon efterfest och två skulle kunna stå och hångla till den i ett hörn medan några halvsover i soffan. Eller lyssna på en regning lördagsmorgon. Ha en förbannat fin fredag, hursom!
 
---
 
It's Friday. Again. Hurray. I will head off to a birthday party and eat cake. And probably listen more to this song on repeat, since it's a song I have fall in love to recently (together with the soundtrack to the fil Ferri Bueller's day off). It's not so dance friendly, but damn so beautiful. However, thought it could fit on an afterparty while two making out in the cornes, and some are dozing on the sofa. Or to listen to on a rainy Saturday morning. Have a damn good Friday, anyway!
 
 
 
 
Big Thief - Paul
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0