Something new

2017-06-30 08:37:14
Dagens låt
 
 
 
Glad fredag! Jag ska spendera den här helgen med att jobba, och antagligen se på tv-serier och läsa bok. Och mest troligen lyssna om och om igen på denna låt. Är min senaste hang-up, som ni kanske förstår. Gillar texten, gillar ackompanjemanget. Vill stå och gunga till den här i ett publikhav på en festival, ha den spelandes under roadtrips, och lyssna på den ungefär jämt. Så är det med det. Ha en underbar helg, hörrni!
 
---
 
Happy Friday! I will spent this week-end at work, and also very likely with watching tv-series and reading books. And most probably listen to this song on repeat. This is my latest hang-up, as you might understand. Like the text, like the accompanying music. Want to stand and swing from side to side in an audience at a festival, have it playing during roadtrips, and listen to it almost constantly. And that's how it is. Have a wonderful week-end, y'all!
 
 
 
Saint Etienne - Something new
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0