Alaska // Maggie Rogers

2017-03-07 20:14:00
Dagens låt
 
 
Har helt lyckats missa Maggie Rogers debutlåt Alaska som blev viral förra året. Men lyssnade igenom hennes senaste EP häromdagen, och nu är jag fast. Tror att jag och "Alaska", och de andra låtarna, kommer ha kul ihop från och med nu.
 
Och har ni också missat klippet där hon gör William Pharrel rörd, kan ni ju kika på det här.
 
---
 
Have totally missed Maggie Rogers' debut song Alaska which went viral last year. But I listened through her latest released EP the other day. And now I am stuck. I believe me and "Alaska", and the other songs, will have some great time together from now on.
 
And have you as well missed the clip on where she makes William Pharrels moved, you can watch it here.
 
 
Maggie Rogers Alaska
 
Spara
Spara
Spara

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0