Hemma från Warszawa

2017-03-19 09:55:00
Min Dag
 
Home from Warsaw
 
 
Igår morse kom jag hem från Warszawa, och spenderade dagen med att först leta present till Wille eftersom jag skulle fira henne på kvällen, och sedan alternera mellan att sova och läsa Svindlande höjder. Har haft en finfin visit i Polens huvudstad där vi mestadels strosade omkring och tog oss fram och tillbaka till ställen vi ville hänga på. Har träningsvärk i ben och fötter, och har fått lite sol i ansiktet. Idag är jag supertrött och börjar märka av en förkylning som antingen kommer braka loss imorgon, eller försvinna under natten (håller tummarna för det sistnämnda). Ska spendera denna dag hemma hos Lenis och se på Harry Potter-filmerna. Det känns som en lagom söndagsaktivitet innan nästa läsperiod börjar. Hoppas ni har haft en fin vecka och helg!
 
---
 
Yesterday, in the morning, I came home again after spending some days in Warsaw. I spent yesterday by looking for a gift to my friend Wille's birthday party that evening, and thereafter alternated between sleeping and reading Wuthering Heights. I had a lovely stay in the capital city of Poland, where we mostly walked around in the beautiful city to reach places we wanted to visit. Have ache from exercising in my legs and feet. Today I am tired, and starting to recognice a cold on its way. Either, I will have a cold tomorrow, or hopefully I will be able to sleep it away. I will spend the day in a sofa at Lenis' place and watch Harry Potter-films. A very suitable activity for today, I would say. Hope you had a nice week and week-end!
 
Spara

Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt att du haft en bra resa! :)

Svar: Det hade vi! :)
ElinHaraldsson

2017-03-19 @ 13:55:51
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0