Issues // Julia Michaels

2017-05-03 21:15:00
Dagens låt
 
Har en sådan hang-up på den här låten. Antar att den spelas en hel del på radio och i folks hem, för såg att den låg högt på Spotifys topplista, och hade många visningar på youtube. Trots att jag inte har superkoll på sådana topplistor har den här låten lyckats nå mig. Och fånga mig. Lyssnar om och om igen. Vet inte riktigt vad det är som får mig så besatt, men antar att det är meningen. Men en sak vet jag: hade de tagit bort basen hade jag nog lämnat för länge sedan. Delar härmed med mig av min besatthet.
---
 
For now, this is my hang-up song. Listening on repeat. Don't know why, but guess that's the point.
 
 
 
Issues - Julia Micheals
 
Spara
Spara
Spara
Spara

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0