Kedvesem // Alexbye

2017-05-13 09:48:00
Dagens låt
 
 
Ikväll ska jag ta på mig finaste fjäderskruden och se på ESC hos Annie. Så tänkte jag kunde visa en av mina bästa ESC-låtar. Den här är på ungerska och jag vet inte exakt vad han sjunger (utöver att Kedvesem betyder typ käraste), men jag har lyckats lära mig härma de ljud/ord han uttalar i följd och kan sjunga med. Tycker den är fin och den stack ut från all techno, bas, och pampighet i finalen 2013. Nå, hoppas ni får en go lördag!
 
---
 
Tonight, I will watch the Eurovision Song Contest final. Therefor, I thought I could present one of my favorit songs from ESC. This one is at Hungarian, and I am not sure about what they really sing about (more than Kedvesem meaning my love), but I have managaed to learn which pronouncings and sounds he makes so I can sing along. Think it's neat, and stook out from all techno, bass, and big-time entries in the final of 2013. Well, hope you have a wonderful Saturday!
 
 
Alexbye - Kedvesem
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0