Måndag, vecka 20

2017-05-15 07:31:00
Veckorapport
 
Monday, week 20
 
 
 
Ett disigt Göteborg hälsar godmorgon. Jag vaknar upp med träningsvärk på ställen jag inte visste jag kunde ha träningsvärk på. Spenderade en timme av min helg att hoppa på studsmattor, och försökte lära mig att göra volter i luften (gick inte jättebra ...). Den här veckan ska jag hålla en presentation om ett forskningsprojekt där vi tänkt producera syntetiskt blod för transfusion i stor skala, bli klar med ett matlabprojekt, ha kulturafton, och börja tentaplugga.
 
---
 
A hazy Gothenburg is greeting good morning. I woke up with ache from exercising at places I didn't knew I could have ache. Spend one hour of my week-end with jumping on trampolins, and tried to learn making volts in the air (didn't perform so well ...). This week I will hold a presentation about a resarch project where we thought to produce syntethic blood for transfusion in large-scale, finish our matlab-project, have culture evening, and start to study for the exams.
 
 
 
 
Den här veckan tänkte jag blogga om: fredag-lördag-söndag, ohmsittsen förra lördagen, om växter, böcker jag hittills läst ut i maj, och förhoppningsvis något trevligt recept med sötpotatis. Ha en trevlig vecka 20, hörrni!
 
---
 
This week I have plans to make posts about: Friday-Saturday-Sunday, a dinner party from last Saturday, about plants, books I have read so far in May, and hopefully a nice recipe with sweet potatoes. Have a nice week 20, y'all.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0