Easy

2017-09-09 14:45:37
Dagens låt
 
 
 
Igår (inatt?) dansade jag mig svettig till sent, så idag spenderas dagen mestadels med att se på tv-serier och lyssna på lugn musik (och få besök av Lenis och besöka mina grannar). Lugn musik som den här låten som jag har en himla hang-up på sedan i måndags då Dash visade den för mig och jag blev helt hänförd. Har lyssnat på den flera gången om dagen sedan dess. Hade ändå önskat att den här version fanns på Spotify, men där finns den bara utan Woodkid. Men den funkar, bara att den här versionen är extra majestätisk. Nu ska jag fortsätta se på Park & Recreation och äta spaghetti och piggna till. Ha en fin lördag nu!
 
---
 
Yesterday I danced all sweety until late, so today I'm kind of spending the day with watching tv-series and listen to soft music. Soft music as this song, which I've had a hang-up on since my friend Dash showed it to me last Monday. Have been listening to it several times every day since. This version isn't available at Spotify, even though I had wished so. There's only a version without Woodkid, but it works. Now, I will continue watch Park & Recreation and eat spaghetti and try to get more alert. Have a lovely Saturday!
 
 
 
Son lux feat. Woodkid - Easy
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0