Måndag, vecka 36

2017-09-04 07:59:01
Veckorapport
 
Monday, week 36
 
 
 
 
September är här. Min födelsedagsmånad och jag är väldigt pepp på detta. Fast just nu är jag mest trött. Blev lite för lite sömn den här helgen (satt ute i skogen i lördags natt och gick upp tidigt på söndagen). Men utöver att sova i kapp tänkte jag den här veckan ta tag i mitt examensarbete och börja litteraturstudier, och så är det sista mottagningsveckanpå Chalmers.
 
---
 
September has arrived. My birthday month, and I'm looking forward to this. But for now, I'm mostly tired. Didn't got enough sleep this week-end (hanged aroung in the woods Saturday night, and went up early at Sunday). But apart from get some more sleep this week, I will start to do some literature research for my Master's Thesis, and particpate some during this last Reception week at Chalmers.
 
 
 
Den här veckan tänkte jag blogga om: kläder jag införskaffat, en filmlista, min helg där jag var i skogen och på landet, och ett recept på pasta med rödbetor. Nu ska jag göra mig iordning för att ta mig till skolan och etik-i-bioteknik-lektioner. 
 
---
 
This week I've planned to create posts about: clothes I've bought, a film list, my week-end which I spent in the woods and at the countryside, and a recipe. Now I have to get myself ready for school and  ethics-in-biotechnology-lectures. 
 
 

Kommentarer
Postat av: NORRSKEN EMMA

god morgon =)

ha en underbar måndag
kram

Svar: Tack detsamma! :)
ElinHaraldsson

2017-09-04 @ 08:12:30
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0