Vecka Fjorton

2018-04-06 08:39:24
Veckorapport
 
Week Fourteen
 
 
 
Glad Fredag! Har vaknat till sol och en hostattack. Hostningarna blir färre och färre, så hoppas vara helt frisk till nästa vecka. Har inte kunnat löpträna på minst två veckor nu och kroppen börjar bli rastlös. Spenderade början av veckan i Rom. Dock blev jag sjuk samma dag vi åkte och blev inte nämnvärt friskare under resans gång. Hade det så trevligt och kul som jag kunde utifrån förutsättningarna. Åt mycket gelato och försökte lapa sol och värme. Men nu! In till kontoret och ta hand om mina celler och proteiner. Sedan tar vi helg mina vänner. : )
 
---
 
Happy Friday! Woke up to a sunny apartment and a coughing fit. The coughings are not as frequent any more, so am hoping to be totally well next week. Haven't been running for like two weeks, and my body starts to get restless. The beginning of this week, I spent in Rome. Though, I got sick the same day of departure and didn't get better during the trip. Anyway, had a good time as well as I could. Ate a lot of gelato and tried to get som sun and warmth. But now! Time to go to the office and take care of my cells and proteins. Then my friends, it's week-end. : )
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0