Mina mål för 2018

2018-02-03 08:30:00
Tankar Och Funderingar
 
My goals for 2018
 
 
 
 
En månad av 2018 har redan passerat, men först nu tycker jag att jag har samlat ihop en lista med mål jag vill uppnå detta år. Senast denna vecka kom jag på ett nytt mål som innefattar löpning. Målen ska leda till att jag ska må bra - både fysiskt och pyskiskt - och att jag ska ta nästa steg i kärriärslivet och såklart uppleva saker. Vill ge tack för inspiration till Annie (för kulturupplevsler) och Katta (för dans är livet). Är nöjd över de här målen. I december får vi veta hur det gick. 
 
---
 
A month of 2018 has already passed, but it's now first that I can say I have figured out my goal for this year. Last this week, I came up with a new goal which is about running. These goal will lead to my wellbeing - both physical and mentally - and that I take my next step in my career and of course experience things. Want to say thank you for inspiration to Annie (for culture experiences) and Katta (for dancing). Am content with these goals. In December, we will know if I suceeded or not.
 
 
○ Lyssna än mer på kroppen och dess signaler - vila när den säger ifrån & öva på att säga nej till uppdrag // Listen more to my body and its signals - rest when it want to & practice on saying no
○ Utför yoga minst en gång i veckan // Perform yoga once a week
○ Springa en mil på under 1 timme // Run 10 kilometers under one hour
 
 
○ Läsa 25 böcker // Read 25 books
○ Besöka ett nytt land/kultur // Visit a new country/culture
○ Ha minst en kulturupplevelse i veckan (exempelvis teater, konsert, museum) // At least one culture experience every month (e.g. theatre, concert, museum)
○ Besöka nya klubbar och dansa // Visit new dance clubs and dance
 
 
○ Skaffa ett jobb
○ Ta examen från Chalmers & ha examensfest
○ Eventuellt skaffa en ny bostad
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin Nilsson

Så bra mål, lycka till :)

2018-02-03 @ 10:07:30
URL: http://josefinnnilsson.blogg.se/
Postat av: Josefin Nilsson

Så bra mål, lycka till :)

Svar: Tack! :)
ElinHaraldsson

2018-02-03 @ 10:07:31
URL: http://josefinnnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0