Semicircle song

2018-02-06 07:58:07
Dagens låt
 
 
Om jag har behövt bli uppiggad eller få gunga med överkroppen har jag det senaste startat igång den här låten. Låter som en skolorkester och är härligt stökig. Får dock insupas med måtta för att inte få för mycket av det goda. Men varsågoda, en låt att peppa upp er tisdag med.
 
---
 
If I need to buck up or just dance with my upper body I have put on this song for the latest. Sounds like an orchestra from junior high, and is kind of messy but in a lovely way. Though, it's to be consumed in moderation to not get too much of a good thing. But here you go, a tune to get your Tuesday happier.
 
 
 
The Go! Team - Semicircle song
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0