Vecka Fyra

2018-01-22 08:21:00
Veckorapport
 
Week Four
 
 
 
Har träningsvärk från att ha dansat och simmat i helgen. Är osäker på om jag är förkyld eller om kroppen bara vill bli av med allt klor den fick i sig - blir alltid nysig efter att ha varit i simhallen. Såg Fantomen på Operan med Annie - hennes födelsedagspresent - nu i helgen, och känner mig idag allmänt nöjd med att ha haft en lagom lugn helg. Var dock supersvårt att stiga upp till alarmet. Är ju en morgonmänniska i vanliga fall, men om en sover dåligt, eller somnar sent är det jobbigt även för en som jag.
 
---
 
Have ache from exercising due to dancing and swimming this week-end. Am not sure if I have catched a cold, or if my body just want to get rid off the chloride - always get sneezy after being at the pool. Watched The Phantom of the Opera with Annie - her birthday gift - this week-end, and am quite pleased with how this week-end turned out. Anyhow, it was super hard to wake up by the alarm. Am usually a morning person, but even people like my will have a hard time when sleeping bad, or falling asleep late.
 
 
Ikväll ska vi ha vårt första Pepp-event för våra mentorer! Är så taggad på detta. Annars ska jag fortsätta med mina experiment (fick inte så bra resultat förra veckan men min handledare peppade mig med att jag ju i vart fall klarar av att använda instrumenten helt själv) och ta hand om mina små celler. Samt lägga upp någon slags plan för mitt projekt. Det var väl det. Hoppas jag piggnar till under dagen, och hoppas på att ni får en trevlig vecka!
 
---
 
Tonight, we will arrange our first mentor event with Pepp. Am so excited! Otherwise, I will continue with my experiments (didn't achieved so nice results last week, but my supervisor said that I anyhow can handle the instruments all by myself which feels nice), and take care of my small cells. And try to figure out a kind of plan for my project. That was all. Hopefully, I will get more energy during the day. And hope you will have a very nice week-end!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0