Every single night

2018-07-17 18:02:00
Dagens låt
 
 
 
Har köat den här låten varje gång jag lyssnar på musik i över en vecka nu. Vet inte vad det är som gör att jag måste få höra den om och om igen. Är det för att den känns lite sommarflirtig? Trots att det är höstlöv i videon. Och trots att jag har lyssnat på den förut under mörkaste november. Har i vart fall en hang-up som heter duga. Annars denna tisdag. Vaknade upp och kände mig varm. Var snuvig. Funderade på jobbet om jag hade feber. Men kämpade på. Är nu hemma och har ställt in mina kvällsplaner. Har huvudvärk och ska bara vila. Slötitta på serier och äta glass. Och lyssna på den här låten emellanåt.
 
---
 
For over a week now, every time I'm listening to music, I'm queueing this song. Can't tell what it is that makes me listen to it on repeat. Is it because I get the feeling of a Summer flirt? Even if there's autumn leaves in the vidoe. And even if I've listened to it before during the darkest November. However, am having cravings for it. Otherwise this thursday: woke up and felt warm. Had rheumy nose. At work I wondered if I had a fever. But kept on working. Now, I'm home and have canceled my plans for tonight. Have a headache and will just rest. Mindlessly watch series and eat ice cream. And listen to this song occasionally.
 
 
Norde - Every single night
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0