Jonny Boy

2018-07-04 21:58:00
Dagens låt
 
 
 
Har egentligen lyssnat på den här låten sedan november förra året (enligt när den blev tillagd i en av mina spellistor). Men på senaste tiden har jag haft ett sådant himla sug efter att lyssna på den om och om igen. Kan inte exakt sätta fingret på vad exakt det är som får mig till detta. Mer än att jag blir glad av den. Och att jag gillar det som låter som en blandning mellan vissling och panflöjt. Plus de snabba trumslagen. Vill dela med mig av den och få alla andra att också lyssna på den. Så som det blir när jag har ett riktigt hang-up på en låt. Då jag tycker den är fantastisk utan att kunna förklara varför. Så varsågoda om ni har missat denna härliga bit.
 
---
 
Actually, I've been listening to this song since November last year (according to when I added it to one of my playlists). But lately I've had cravings for listening to it on repeat. Can't exactly tell what's making me do that, or why I think it's so great. More than it makes me happy. And I like what sounds like a mix between wisetling and a pan flute. Plus the rapid drum beats. Want to share it with everyone and make everyone else crave for it. Like it is when I'm having a hang-up on a song. When I think it's fantastic but can't really explain why. So you're now very welcome if you by any chance had missed this amazing trac.
 
 
Kite - Jonny Boy
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0